niedziela, 21 września 2014

Pierwszy tydzien ! ;)

Troche sie nie odzywalam ale nie mialam zbyt duzo czasu na napisanie czegokolwiek ;D pierwszy tydzien mina mi doslownie jak jeden dzien ,trudne poczatki jak zawsze ale jakos daje rade . Na lotnisku czekal na mnie host z dziewczynkami nawet dobrze nie zdazylam sie zestresowac a juz zobaczylam znajome twarze . Jesli chodzi o dziewczynki to nawet przez 1 minute nie byly zawstydzone I od razu zabraly sie za pomoc w taszczeniu bagazy :D W domu czekal na mnie prezent w postaci pamietnika , bransoletki oraz I phona bez ktorego nie wyobrazam sobie tutaj zycia (GPS ) haha . Jak chodzi o schedule to powoli juz zaczyna sie normowac od jutra juz bede sama wozic dzieci do szkoly ;) jazda samochodem w USA to czysta przyjemnosc ! Jak chodzi o jedzenie to nie bede sie oszukiwac wiekszosc to jedzenie z puszki itp dom jest doslownie pelny wszelakich slodkosci chociaz zdaza sie cos normalnego ale momentami tesknie za rosolkiem i schabowym ;) tak wiec trzeba zabrac sie za gotowanie ;) na poczatku kontakt z dziewczynkami byl trudny ciezko bylo mi je zrozumiec ale z dnia na dzien jest tylko lepiej :D z hostem kontakt jest dobry jak czegos nie wiem stara mi sie to wytlumaczyc I juz zacza planowac wycieczki gdyz chca przez ten rok pokazac mi wszystko co najlepsze hah a wiec w planach mamy Bahamy , Meksyk, Waszyngton ,Floryde, Atlante ,Charlotte , Charleston i kilka wiekszych miast w okolicy tak wiec zyc nie umierac ;)) przez ten tydzien zdazylam poznac wszystkich sasiadow bylismy na steku haha potwornie byli zdziwieni ze nigdy go nie jadlam ;) ten weekend mialam caly wolny dziewczynki byly u mamy a host przez weekend u dziewczyny . Tak wiec mialam czas tylko dla siebie ;) pojechalam na duuuuuze zakupy i postanowilam troche pozwiedzac okolice I mam kilka fotek ;)






4 komentarze:

  1. ale super! dobrze, że świetnie Ci się układa z rodzinką! czekam na kolejne wieści!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah no tak ah te steki, w Ameryce zajadają je wszyscy jak u nas kurczaka :)
    Ale Ci sie trafiła Host mom gratuluje, poobwozi cie po całych stanach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko host tata ale moze cos tam pomieszalam w poscie ;)

      Usuń
    2. nie.. ja źle przeczytałam xd

      Usuń