wtorek, 2 września 2014

Pre - departure project

Witam, witam  :))
Przedstawiam Wam mój pre departure project .W wiadomości od agencji napisane jest napisane iż   trzeba poświęcić na niego aż 8 godzin . A to stanowczo zbyt długo . Za nim się za niego zabrałam byłam pewna że skończę do godziny :D Jak się potem okazało projekt był o wiele bardziej pracochłonny początkowo miałam go robić "na odwal" ale czasem tak mam , że jak już coś robię to staram robić się to jak najlepiej : ) Projekt nie jest jakiś świetny, wydaje mi się wręcz, że czegoś brakuje, ale to już sie okaże na miejscu .Wysyłam kilka fotek projektu .








Trochę nie poklei  :)

Jeśli chodzi o kontakt z rodzinką nadal się wspaniały . Nie mam na co narzekać .

Ze spraw prywatnych w ostatnią sobotę byłam na koncertach w Dębicy pod nazwą GOODFEST wystąpili m.in Dawid Podsiadło, Brodka, Kaliber 44 i inni . Największym zaskoczeniem dla mnie był Dawid . Od zawsze wiedziałam że jest wspaniały, ale na koncercie przeszedł siebie haha . Głos cudny zero fałszów, mega mocny, a zachowanie na scenie super. Mogłabym słuchać go cały dzień <3Fotka z koncertu przepraszam za jakość :d


To chyba byłoby na tyle . Prezenty dla host rodzinki nadal kompletuje jak już będą gotowe będziedzie pierwsi o tym wiedzieć ! Pozdrawiam

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz