środa, 10 września 2014

szkolenie czyli Training School

Przepraszam za brak polskich znakow ale korzystam z komputera na szkoleniu :)
Przyleciam do Nowego Yorku o 2 pm o 3 pm bylam juz po odprawie czekajac na transport do hotelu . Szkolenie odbywa sie w hotelu Hilton . Pierwszy dzien kazdy wykonczony marzy tylko o tym aby znalesc sie w lozku ( ktore sa bardzo wygodne ) Jesli widzieliscie blogi innych dziewczyn i zdjecia ze szkolenia pokoji hotelowych wiecie o czym mowie . Na szkoleniu jest rekordowa liczba osob 183 !! z czego 6 chlopakow i 7 dziewczyn z Polski   :))
Pierwszy dzien szkolenia mina dosyc szybko . Wyklady momentami nudnawe albo przydatne  . Pod koniec dnia wycieczka do Nowego Yorku !! Chociaz byla prawie cala w autobusie bardzi mi sie podobalo  : ) Mielismy tez godzine na Time Squere . Dzisiaj mielismy kolejne wyklady litry kawy i jakos poszlo . Ta zmiana czasu jest wykanczajaca ;p Planuje jeszcze jechac dzisiaj darmowym busem hotelowym do punktu z restauracjami i sklepami zobaczymy moze cos upoluje :D Jutro dzien wyjazdow . Przyznam ze lekko sie stresuje ze dzieci mnie nie polubia i ze rodzinka nie bedzie taka jaka ja ja widze : ) Ale to tylko takie czarne scenariusze :d Co do jedzenia nie ma na co narzekac kazdy moze cos wybrac po gofry z sosem klonowym przez salatki , owoce , buleczki do hamburgerow + darmowa kawa ze Starbucksa  :) Zrobilam kilka zdjec z wycieczki jesli uda mi sie je tutaj wrzucic bedzie super :D
ps . jesli macie jakies pytania badz obawy jesli chodzie o szkolenie piszcie smialo :D
papa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz