wtorek, 5 sierpnia 2014

MATCH #1

MATCH #1


Od około 2 tygodniach od otwarcia roomu pojawił się pierwszy match :D

lokalizacja : Robbinsille , New Jersey
dzieci : 2 dziewczynki bliźniaczki 8 latek
obowiązki : przygotowanie do szkoły ,pomoc w nauce i ogromny nacisk na naukę

Byliśmy umówieni na rozmowę telefoniczną. Przygotowałam pytania wiecie jak to pierwsza rozmowa ogromny stres chwile przed samą rozmową chciałam uciec a serce prawie wyskoczyło mi z klatki piersiowej. No ale jak już doszło do samej rozmowy stres miną .Rodzinka miła lecz troche sztywna ,i jak już mówiłam szukali jakiegoś geniusza matematyczne (ja nim na pewno nie jestem ).Rozmowa była krótka glówne pytania było do mnie o to czy lubię się uczyć matematyki , czy jestem w stanie pomóc im w nauce. Suma sumarum wybrali inną dziewczyną . Ale plusem jest to że odbyłam pierwszą rozmowę z rodzinką . :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz