wtorek, 19 sierpnia 2014

wiza !

hmmmm od czego by tu zacząć  ;))) No więc dokumenty dostałam niestety dopiero w poniedziałek szły tydzień ( nasza kochana poczta  <3) Rano poszłam złapać listonosza i na całe szczęście miał moją kopertę . Szybko wróciłam do domu i zabrałam się do wypełniania ulubionego przez wszystkich DS-160 nie było łatwo , ale jakoś sobie poradziłam .Tu macie stronkę gdzie wszystko jest opisane krok po kroku ( http://forum.usa.info.pl/topic/21902-ds-160-krok-po-kroku/ ) Oprócz tego na facebooku jest grupa Polskich au pair gdzie dziewczyny są cudne, zawsze i o każdej porze możecie na nie liczyć  <3 Problem miałam w sumie największy z tym kto płaci za program bo gdzieś słyszałam że wpisuje się agencje a gdzieś, że host family i jak się okazało wpisuje się host family . Wpłatę zrobiłam w banku pocztowym i tak oto dzisiaj po 12 mogłam umówić się na spotkanie, które odbędzie się w czwartek o 10.30 w Krakowie  ;) Mam nadzieje że wszystko pójdzie jak najlepiej .

LOT !
Od jakiegoś czasu na moim roomie pojawiły się bilety . Lece 8 września o 7.40 z Krakowa z przesiadką we Wiedniu  ; ) Jak się okazało leci ze mną inna au pair z czego jestem baardzo zadowolona .Poza tym dostałam meila od agencji że będą ze mną na szkoleniu jeszcze inne dwie dziewczyny z Polski :D ( i jak tu się nie cieszyć )

rodzinka  ; )
Meilowy kontakt z rodzinką mam cały czas . I coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że są cudowni :D Dziewczynki świetnie . Dostałam kilka zdjęć przyszłego domu  ;) JEST BOSKI !  W środku wygląda jak marzenie ,a za domem ogromny basen. Musze sobie kupić jakieś bikini w końcu haha . Dziewczynki nie mogą się już doczekać mojego przyjazdu z resztą tak samo jak ja . Kolejnym plusem jest to iż po przyjeździe dostane i phona także nie muszę się martwić tym czy mój stary telefon będzie tam działał .

Man nadzieje, że u Was wszystko świetnie . Jeśli macie jakieś pytania co do wizy lub ogólnie bądź jakieś wskazówki co do rozmowy w konsulacie piszcie śmiało  ; ) pozdrawiam  ;*

5 komentarzy: