wtorek, 5 sierpnia 2014

MATCH #2 , MATCH #3

MATCH #2

lokalizacja : Randolph , New Jersey
dzieci: 3 dziewczynki (8,10,12 lat )
obowiązki: przygotowanie dziewczynek do szkoły , pomoc w nauce , pomoc w zadaniach domowych , głównie nacisk na nauke matematyki

Niestety bądź stety ale nic nie wiem o tej rodzince chodź e meila wydają się bardzo mili . A to dlatego iż byłam u mojej babci okrągły tydzień nie miałam kompletnie dostępu do internetu więc nie miałam jak sprawdzić poczty. W zasadzie to byłam pewna że przez taki tydzień nie znajdzie się żadna rodzinka i jak na złość akurat taka się pojawiła . :D Wiadomość od nich odczytałam dopiero po 3 dniach a gdy już odpisałam mieli już swoją au pair .
.


MATCH #3

lokalizacja : Boiling Springs , South Carolina
dzieci : 3 dziewczynki (4,5,8 lat )
obowiązki : przygotowanie dziewczynek do szkoły , w sumie wolne od 8 do 15 gdyż wszystkie chodzą już do szkoły , wspólna zabawa ,pomoc w zadaniach domowych

Pierwsza rozmowa była telefoniczna w sumie trwała ok. 30 min ;) Zdążyłam wypytać o kilka spraw . I dowiedziałam się że miałabym własny samochód, pokój z łazienką , piękny ogród i cudny basen . Rodzina jest świetna wesoła i czułam się bardzo komfortowo na wszystkich rozmowach co jest najważniejsze . Nie są sztuczni , są mega prawdziwi co można wyczuć na kilometr .Druga rozmowa była już na skype .Zobaczyłam cały dom i dziewczynki , które zdają się być świetne .Potem byliśmy w kontakcie i tak oto wczoraj przy rozmowie na skype dowiedziałam się ze rozmawiali w sumie 5 dziewczynami ale dziewczynki wybrały mnie haha :D Poczułam się wyróżniona :D . Tak więc znalazłam PM !!!!!!!!!!!!!! Więc we wrześniu zawitam do USA <3







7 komentarzy:

  1. Też miałam tą rodzinkę z Randolph i znam Niemkę, która u nich będzie bo lecimy tym samym samolotem do usa :p I gratulacje PM:) Pozrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak się złożyło heh ; )) dziękuje i pozdrawiam również :D

      Usuń
  2. No Prefect Match jak marzenie :P. zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń